subota, 15. prosinca 2012.

JACQUELINE KENNEDY ONASIS

Jacqueline kennedy onassis je rođena 28.srpnja 1929. u New Yorku.
Po zanimanju je bila novinarka.Poznata je kao supruga 35. američkog predsjednika Johna F. Kennedya i Prva dama Sjedinjenih Američkih Država od 20. siječnja 1961. do 22. studenog 1963.godine.

Poslije suprugove pogiblje u atentatu u Dallasu 1963., udala se za grčkog brodovlasnika Aristotelesa Onassisa.
Poginula je 19. svibnja 1994. Godine

Jacqueline Kennedy Onassis

Broj komentara: 7:

  1. Sviđa mi se to što je bila žena prvog američkog predsjednika.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se što je bila novinarka,i sviđa mi se što je nakon smrti svoga muža ponovno odlučila udati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se što se rodila u New Yorku

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđa mi se što je bila prva dama Sjedinjenih Američkih Država.

    OdgovoriIzbriši
  5. sviđa mi se to što je bila prva dama SADa

    OdgovoriIzbriši
  6. Sviđa mi se kako si uredio tekst. :P

    OdgovoriIzbriši